ÚSPĚCH MĚŘÍM ŠTĚSTÍM

Kniha nastiňuje velmi hezkou vypravěčskou formou, jak se poprat s podnikáním v Čechách. Ukáže Vám jak se postavit neúspěchu čelem, vytrvat a jít si za svou cestou ke štěstí. Protože pokud jste šťastní, tak teprve potom jste opravdu úspěšní ;-)

 

Anketa

Zaujala Vás tato kniha?

Celkový počet hlasů: 9

Podělte se se svým názorem na knihu, na recenzi.

Váš názor mě zajímá :-)

monikamkt@gmail.com

 

Fotogalerie: ÚSPĚCH MĚŘÍM ŠTĚSTÍM

RECENZE - ÚSPĚCH MĚŘÍM ŠTĚSTÍM

12.05.2013 22:25

Autor: Eva Vašková Čejková, Jitka Skalická

K této knize jsem se dostala díky konferenci Manuál Úspěšné Ženy aneb co stojí podnikání v Čechách. Firma,ve které pracuji, byla jedním ze sponzorů akce, a proto možnost se zúčastnit byla pro mě skvělou nabídkou. Ne že bych volila úvahu stát se podnikatelkou a dát vale svému zaměstnavateli. Spíš jsem očekávala prezentace úspěšných lidí, kteří mě naopak mohou rozklíčovat otázky, které jsem často na své pozici řešila … vedení zaměstnanců, motivace sebe i druhých, když dochází náboj. A náboj v přetíženosti a v době, kdy jsem řešila propuštění jedné osoby v mém týmu, byla tím, co jsem právě potřebovala. Konference byla příjemně stráveným dnem v Praze. Nenudila jsem se, ale bavila! Řečníci byli vybraní výborně a každý mě něčím obohatil. Příjemným zpestřením byl křest knihy, kterou jsem si po skončení vezla domů i s autogramem od paní Evy Vaškové Čejkové. Paní Eva je energická a velmi sympatická žena a moje sympatie získala o to větší po přečtení její knihy. Vážím si mladých úspěšných lidí a jsem hrdá, že je v naší malé republice máme.

 

Již po prvních přečtených stránkách jsem měla chuť důležité věty označit. Obdivuji autory, kteří jednou větou podají čtenáři životní moudrou a dokážou to dělat nenásilnou formou.

Pokud zvažujete podnikání nebo již podnikatele jste … je tato kniha právě pro vás.

Pokud neuvažujete o dráze podnikání, ale jste na manažerské pozici … je to kniha právě pro vás.

Dokážete si zde najít to své a obohatit se o nové věci nebo se i zastavit u vlastních chyb z praxe. Paní Eva Vašková se v knize podělila otevřenou formou o nezdarech podnikání, o tom co stojí štěstí a jak za ním jít.
Kniha je psána volně a to oceňuji. Jsem ráda, když nemusím přemýšlet nad odborností, každou větu si přečíst dvakrát, aby mi uvízlo to dané memento. S touto knihou hodíte nohy na stůl po náročné práci a s radostí se začtete. U mě spíše platí, zavrtáte se pod peřinu a rozsvítíte stolní lampičku.  

 

Moje hodnocení této knihy je s palcem nahoru. Nenudí, baví a poučí. Kdybych se s paní Evou někdy ještě setkala, s nadšením bych jí vyprávěla, co se mi nejvíc líbilo a že jsem ráda, jaký styl psaní zvolila.
Jsem žena, proto ráda vypouštím technické a také přísnou odbornost v literatuře, proto vím, že ženám se tato kniha bude líbit. A co muži? Pro recenzi volím svého přítele, který odbornost miluje a proplouvá jí bravurně minimálně od vysoké školy. Knihu má připravenou ke čtení a já se těším, co mi řekne ;-)

 

Více o knize od vydavatele:

Knižní novinka vydavatelství Mladá fronta přináší inspirativní příběh mladé ženy, která se rozhodla splnit si své sny, vzít osud do vlastních rukou a pustit se do víru podnikání s touhou uspět. Kniha nahlíží pod pokličku podnikání v Čechách a v reálném příběhu nabízí detailní pohled na život firmy, nevyjímaje úspěchy i pády, které s sebou podnikání přináší. A úspěch nakonec nemusí znamenat jen dobře prosperující firmu. Tajemství skutečného úspěchu se totiž skrývá v mnoha oblastech lidského života a konání. A jak takový úspěch měřit? No přece štěstím!

 

„Když něco uslyšíte, zapomenete to.  Když něco uvidíte, zapamatujete si to. Ale dokud to neuděláte, nikdy to nepochopíte,“ cituje své oblíbené staré čínské přísloví Eva Vašková Čejková, jejíž skutečný příběh kniha nabízí. Psala jej s vírou, že z chyb, kterých se ve svém podnikání dopustila, se mohou jiní poučit a ušetřit tak spoustu času i peněz, které by na podobnou zkušenost museli vynaložit.  Nemůžete vědět všechno, ale vždy můžete vědět víc. „Nebojte se začít,“ vyzývá autorka už v první kapitole všechny, kteří se chtějí pustit na svou vlastní cestu. Její příběh je plný odhodlání, inspirace i motivace, zdravého sebevědomí a pevné vůle kráčet k cíli se vztyčenou hlavou.

 

Co o knize bylo řečeno:

„Nečekejte skripta, která vás naučí, jak podnikat. V této knize najdete živý
a ničím nezkrášlený příběh podnikání s otevřeným zákulisím a praktickými desatery“.

Dušan Kučera, Fakulta podnikohospodářská, Mezinárodní škola podnikání a managementu, VŠE

„Skutečný příběh psaný živým stylem, který se příjemně čte. Kniha je otevřená, nebojí se kontroverznějších témat a nechodí kolem horké kaše. A to je plus, které se v českých podmínkách příliš nevidí.“

Margareta Křížová, partnerka společnosti CEAG a investorka z pořadu Den D

 

"Vždy jsem se klonila k názoru, že zkušenosti jsou nepřenosné. Ale po přečtení této knihy se skutečným příběhem jedné skutečné ženy, kterou může být každá z nás, si uvědomíte, že upřímnost a opravdovost otevírá nejen mysl, ale i srdce. A to, co vás za něj chytne, si tak nějak ´přivlastníte´. Platí to i o zkušenostech."

Gabriela Špačková, koordinátorka projektových aktivit v oblasti slaďování pracovního a rodinného života, APERIO - Společnost pro zdravé rodičovství

 

 

Kde knihu zakoupit:

https://www.kniha.cz/uspech-merim-stestim/d-278576/

https://www.knihcentrum.cz/uspech-merim-stestim/d-113246/

https://knihy.abz.cz/prodej/uspech-merim-stestim-co-stoji-uspech-a-podnikani-v-cechach

https://www.kosmas.cz/knihy/168139/uspech-merim-stestim/

 

                            

Zleva: Marie Hajdová (Mladá fronta), Eva Vašková Čejková a syn František, Eliška Hašková Coolidge, Margareta Křížová a Jitka Skalická

 

     

 

Ukázka z knihy:

 

Fotky z konference Manuál Úspěšné Ženy: